Leta i den här bloggen

måndag 7 juni 2010

I do kiss...and I do tell!


Välkomna alla evigt "frozen on the internet-peoples"


Jag bestämde mig för att sent denna natt, eller ja, tidigt denna morgon om man så vill se det, att börja blogga.

Många har tjatat på mig att börja..vad an denna önskan, man kan undra?!

Men nu började jag..eftersom jag ändå har en tendens att sitta uppe en sen natt..med många tankar virvlande runt i mitt huvud, så tänkte jag "give it a shot"! (som det heter på engelska)


Jag har av många skäl kallat bloggare för blottare, vilket jag även idag kan tycka är rätt ord i sammanhanget. Men jag har även kommit till insikt med varför man bloggar.


Du låter dina tankar bli ord på en bit a4, eller varför inte cyberspace.

Ibland behöver du få tänka högt, utan att någon ser dig i ögonen, och undrar vad som egentligen försiggår i ditt huvud.

Att få uttrycka sig högljutt men ändå så tyst.....ibland kan det vara skönt.


Ni som tänker annorlunda eller inte känner som jag..yttra er. För det är vad jag gör, och har all rätten till att göra.


Ni som läser denna blogg kommer säkert få ta del av "up´s and downs", men så länge som jag har tendens till att blogga, har jag tänkt att njuta.


och se där...Linda do tell...and later on...kiss!:-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar