Leta i den här bloggen

måndag 7 juni 2010

Kissed..and tells!


Godmorgon alla morgonpigga, samt trötta själar!


Det har inte legat mången timmars sömn bakom min klarvakna nuna...men klarvaken är precis vad jag är.


Ligger o försöker koncentrera mig på "Den förlorade symbolen" av Dan Brown, men det går inget vidare. Tänkte försöka få mig en ytterligare timmas sömn, så jag orkar med alla aktiviteter och ärenden idag.


Min skönhetssömn är inte lika viktig som då jag var yngre verkar det som..vilket är både positivt och negativt. Men just i detta skede skulle de verkligen behövas.


Att det verkligen ska vara så svårt, att ta sig en blunder då man verkligen behöver det...att få skingra sina tankar, drömma ljuva drömmar och slippa de mörka ringarna under ögonen efter helgens dåliga nattsömn.


Ofantligt många nätter ligger jag och vrider och vänder på mig bara för att få kontroll på allt jag tänker..varför ska man just ha de mest spektakulära och intensivaste idéer just då man ska sova?? så man ligger klarvaken flera timmar, utan att få något vettigt gjort av de idéer som ploppar upp just då..och när man väl somnat så verkar dessa fantastiska idéer försvinna, in i drömmarnas land iallafall. Är det inte typiskt?

För hur mycket får man egentligen gjort under dagen? Av sådant man verkligen vill göra?


Det är svårt det där...att komma till insikt varför livet ibland är så himla komplicerat.

Jag önskar verkligen man hade alla svaren..fast då kanske det inte fanns en chans till att finna dem? Och det är väl då man blir som mest lycklig kan jag tänka mig.

Då man finner det man söker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar