Leta i den här bloggen

onsdag 9 juni 2010

Spelling...friendly kiss!



Tam tam tatam! (sjung bröllopsmarschen!)




Ganska nyss hemkommen från min vän LindaMarie.


Vi har haft såå mysig kväll, nerkurade i soffan framför två skräckisar.


Inte var det de bästa skräckfilmer man sett, men nog var det mysigt att få dela tjutandet och nervpirret med någon. Hehe! Fniss fniss!




Vi 2 har en lång historia med skräckfilm bakom oss..nästan varje helg sprang vi över till grannen då vi var mindre. Min första kärlek, grannen!


Hos honom samlades vi ofta på logen för att se flertaliga skräckfilmer. Helst klassikerna som: Djurkyrkogården och Fredagen den 13e.


Känner mig hemsk än idag som drog dit lilla lilla Linda som fick se dessa filmer..i många månader efter retades jag med att låta så som det spelas då Jason Vorhees framträder.

Ni som känner till Fredagen den 13e vet ju hur det låter.

Tänka sig vad rädd min lilla gumma ska ha varit då..för inte var hon gammal.


Detta må vara mer än 10 år sen nu..och idag är min äldsta kvarvarande vän hela 19 år.

Jag är så glad att ha henne i mitt liv än idag..hon är en som inte sviker.

Kan inte förstå att hon redan på fredag tar studenten! Min duktiga kära vän har gjort ett underbart arbete i skolan, och jag är så glad för henne.



Och än mer glad är jag för att hon är min vän! 13 års vänskap<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar