Leta i den här bloggen

fredag 11 juni 2010

Students kiss..and tell!


GODKVÄLL TILL ER ALLA!


Firat min söta vän LindaMarie på hennes student idag.
Det kom rakt en tår då jag såg henne..min fina "lill-Linda" som hon alltid kallats.
Inte är hon längre så liten, men vacker va hon! Och glädjen hon spred sitter i än..

Jag önskar o hoppas att hon har den bästa av sina lyckligaste dagar idag!


Man blir ju smått avis ändå...nu är det 4 år sedan man själv stod o skrek: För vi har tagit studenten, för vi ha tagit studenten, för vi har tagit studeeeeenten!!!! Fy fan va vi är bra!


4 år...shit, tiden går så jäkla fort nu. Men jag har nog aldrig haft så roligt någonsin, som på min student.


Tråkigt att man bara får uppleva det en enda gång..! Men nu finns det ju mycket kvar att kunna glädjas åt...det återstår en massa glädje!

Tack och lov!


Nu ska jag fortsätta ingående läsa Katrin Zytomierskas blogg. Ni borde göra densamma...den är riktigt bra tycker jag.
Länkar den här:
Hoppas ni alla har eller får en underbar sommarnatt!

Kram till er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar