Leta i den här bloggen

söndag 13 juni 2010

Summerrain kiss!


Hallojsan ute i regnet!


Jag är precis hemkommen från gymmet, och luktar som ett gammalt godståg!!

Men tänkte bara skriva ett litet inlägg, innan jag ställer mig under duschens varma strålar.


Igår var det dopet av svägerskans dotter. Kanonfint och supermysigt!

Vi hade väl inte sån tur med vädret då, men allt annat runt omkring det hela var suveränt!

Och Grynet skötte sig exemplariskt under hela dopet. Hon är så snäll vår lilla ängel!


Eftersom vädret inte tillåtit för nå solbadning dessa två senaste dagar, så besökte jag solariet idag. Provade det nya Sunvision inne i stan vid café UH. Mycket mycket fint må jag säga! Dom sålde även härliga solkrämer, som jag tyckte funkade hyffsat bra..man luktade inte som en grillad apa iallafall!


Men efter besöket på gymmet nu gör man väl de istället! Så dags att besöka duschen, och sedan hämta hjärtat från Bärka.


Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar