Leta i den här bloggen

lördag 19 juni 2010

Working progress!


Japp då är man uppe 05.00!


Då börjar slitet man gått o väntat på, men ack så skönt det ska bli till vintern med dessa pengar på fickan.

Jag klagar då inte då lönchecken kommer!

Dock klagar jag på min s.k fästma som snarkar värre än godstågen! Man får ju knappt en blund i ögat..men jag har ju fått sova 5 timmar iallafall.


Skönt att det regnar idag också då man jobbar första dagen på en månad!

Då vet man att det blir en lugn och stillsam arbetsdag. Vilket jag uppskattar då man inte fått mer än de där 5 timmarna med John Blund.


19 juni..imorrn är det min egna dag också! Endast jag står i almanackan numera..förr i världen delades 20 juni med Linn, men not anymore! Så det ska firas! Med gymmet, och med sällskap av min kära vän Linda!

Vi får fira tillsammans...gud så härligt vi ska ha det!
Nä, dags att sätta fart i galoscherna här.
Man slipper väl inte undan det där stooora bröllopet idag heller..!

Men men, jag tackar o bockar för mig.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar